Jamur/Mushroom

Jamur Goreng Tepung

Sunday, July 11, 2010,10 Comments


Selamat Hari Ahad,
Hari ini saya cuma bikin jamur goreng tepung aja, jamurnya digoreng pakai tepung bumbu siap pakai. Cepet & enak. hehehe
Nah, jamur goreng tepung ini bisa buat cemilan nonton final World Cup nanti....
Kira-kira siapa yang menang,ya? Belanda atau Spanyol???

You Might Also Like

10 comments:

  1. salam deetha...kalo yg ini sgt pop di tempat sy-mkn ngan sambal kecap-enak!

    ReplyDelete
  2. mbak ditaa! apa kabarnya dirimu? hehe. wah, ak suka jamur goreng ini.. mudah2an tim yg mbak jagoin menang yaah! :)

    ReplyDelete
  3. sue datang bawa piring ni..mau jamur goreng buat nonton tv mlm ni..heeee

    ReplyDelete
  4. jamur tu kaki ayam ka deetha? huhuhuhu..

    ReplyDelete
  5. ** Deliah's Deli: wsalam kak, ooo dsana makan pakai sambal kecap? kalau aku sukanya makan dg sambal setan :D hehehe

    ** Monica: Mon2... Kabarku baek2 aje, gmn kabarmu?
    Aku bingung mo jagoin mana, 22nya aku suka :D hehehe

    ** Sue: sini-sini isi piringnya penuh ya... :D

    ** Jiya: Jamur tu cendawan... hehehe

    ReplyDelete
  6. deetha,

    Spanyol, Spanyol, Spanyol!!!!

    err..jamur tu apa ya?

    ReplyDelete
  7. ** Kak Yat: ahahahaha gimana kalo Belanda aja? hahaha
    Jamur tu Cendawan, kak :)

    ReplyDelete
  8. salam deetha..sedapnya jamur goreng..spain dah menang ye ye ye...

    ReplyDelete
  9. salam deetha...

    baru nak tanya.. ingatkan jamur tu kaki ayam.. :)

    tapi dah baca jawapan mu di komen jiya.. jamur is cendawan.. baru ku tahu.. jamur = cendawan.. one of new words i learn.. :)

    sedapp.. i like .. dah abis ke makan jamur?

    ReplyDelete
  10. ** Mak CikManggis: iye spain menang...ye..ye..ye.. hahahaha

    ** JaSSNaNi: hehe... dah habis jamumr tu, cepat makan tak terasa..hahaha

    ReplyDelete

terima kasih sudah memberikan komentar tanpa SPAM & tanpa SARA :)