uNcaTegoriZed

Rambutan

Wednesday, March 12, 2008,6 Comments

rambutan
Sekarang memang sudah ngga musim rambutan.
Foto ini diambil bulan Januari kemaren, ketika lagi musim-musimnya si pohon rambutan berbuah.
Kalo sekarang sih lagi musim ulat bulu yang betebaran di mana-mana.

rambutan 2
Sebentar lagi, ketika masuk musim semi *emange Eropa?!*, ulat-ulat itu akan menjelma menjadi kupu-kupu. *cuma seringya ulat-ulat itu saya bunuh, soale mereka sangat menjijikkan. Hiiiiy....*

rambutan3

Buat yang suka sama rambutan, silahkan menikmati foto ini yaaa.....

You Might Also Like

6 comments:

  1. Ditaaaaaaaaaa...ga sopan deh. lha aku ngidam rambutan sampek si ganteng lair ga keturutan. Lha kok skrg dg indahnya dipajang ndek kene tho hiks..kirimi hayoo

    ReplyDelete
  2. kekeke neng semarang omahe oomku yo duwe po'on rambutan...aku gelem...bejone neng kene iso tuku hehehe...ngko bengi tuku ahhhh cit cuwitttt

    ReplyDelete
  3. iku rambutan rapia po Deet sek enak kui.. weleh bener ra yo lek ku nulis :D
    nek kene okeh rambutan jg, soko thailand sek gedi-2 mengkel njerone.. wenakkk

    ReplyDelete
  4. Jadi pengen pulang kampung 'tuk manjat poon rambutan

    Minta ngelink yak!

    ReplyDelete
  5. Deeth.... export dong rambutane ke Jepang! :D

    ReplyDelete
  6. Mbak Rosy: kirimi? wah saiki wes entek mbak... nunggu taun sesuk yen uwoh maneh yoooo hehehehe

    Rita: wes tuku rung? pirang kilo?

    A.G: embuh iku jenis opo. wong aku ra mudeng jenis2 tumbuhan. yen bumbu pawon aku yo reti. hehehe..

    Juliach: ayo... manjat pohon bareng, mbak :)

    Mbak Shinta: boleh, tapi kalo sampe sana udah bonyok ga tanggung yaaa.... hehehehe

    ReplyDelete

terima kasih sudah memberikan komentar tanpa SPAM & tanpa SARA :)