Roti

Roti Bantal Coklat

Friday, October 29, 2010,5 Comments

Sudah kenyang kriuk-kriuk rengginang lorjuk?
Sekarang saatnya sarapan pakai roti bantal coklat :)

BErbeda dengan roti bantal sebelumnya yang pakai isi, roti bantal coklat ini nggak ada isinya. Cuma roti tawar coklat aja yang dicetak mirip bantal. hehehe

You Might Also Like

5 comments:

  1. salam deetha.... :)
    wahhh sarapan roti bantal coklat ya... hmmm sedap tu.. di cicah ngan air milo panas.. fuhhhh.. nyum nyum...

    kat sini pun ade roti potong tu.. dah macam2 flavour diorang wat.. pandan.. coklat... kismis... vanila and macam2.. :D :D

    ReplyDelete
  2. salam deetha, roti bantal coklat...sedap dicicah ngan milo..he..he..

    ReplyDelete
  3. Roti bantal pun..roti la..still nampak sedap kalau dah lapar. Passtttt!!! mana nak carik alat nak tekap roti bantal tu ya..hehehhee...Macam tak pernah jumpa ja...

    ReplyDelete
  4. hihi. lucunya roti ini.. cetakan sandwich-ku nggak ada yg bentuknya begini mbak.. mau donkk.. hehehe.

    ReplyDelete
  5. >>K.JassNani: haa.. betul tu.. disajikan dg milo hangat untuk sarapan pasti sedap :D
    Dsini pun ada roti tawar macam rasa... hehehe sedap kan..

    >>K.Mas: betul..betul..betul...
    aku pun suka dg Milo :)

    >>Sue: haha kalau lapar smua jadi enak kan Sue? :D
    Cetakan bantal tu aku dapat dari Kak Hana :)

    >>Mon2: hihihi ni cetakan aku dapat dari kak Hana, kawan di Jepang. kalo di kotaku g ada lah, Mon... :(
    Tapi kali aja di Jkt ada, coba cari deh :D

    ReplyDelete

terima kasih sudah memberikan komentar tanpa SPAM & tanpa SARA :)