uNcaTegoriZed

-cuti-

Thursday, July 15, 2010,9 Comments

Maaf ya....
Hari ini sampai esok Ahad, saya pergi ke luar kota, ada acara kantor. Katanya sih study banding, tapi ya biasa deh....study banding adalah kata kamuflase dari plesir alias jalan-jalan. hehehe
Meskipun acaranya jalan-jalan, sejujurnya saya tak terlalu suka. Kenapa? karena saya nih nggak suka jalan-jalan model rombongan, rame2 sama orang2 yang nggak 'klik'.
Maklumlah, sudah terbiasa jadi independent traveler sama kawan2 terdekat aja. hehehe
Ya sudahlah, doakan aja ya, semoga jalan2 saya kali ini menyenangkan & selamat sampai kembali ke rumah.
Buat kawan2 pengunjung Mlebu Pawon, saya suguhkan Soto Ayam Kudus nih, hasil wisata kuliner saya & Paijah di warung Soto Ayam Kudus Pak No beberapa waktu yang lalu. hehehe
Selamat menikmati...

You Might Also Like

9 comments:

  1. salam deetha... :)

    selamat berjalan2 lah ye.. nanti bawa balik banyak photo... kita kongsi tengok deetha berjalan2.. :)

    psttt.. kongsi soto ayam kudus tu sket nak??

    ReplyDelete
  2. Selamat sampai & selamat kembali ya deetha..miss u.

    ReplyDelete
  3. Dadah Mak Jaaaahh.. sampai ketemu di hari minggu. Aku mulih setu isuk jah. Oleh oleh jangan lupakaan :D

    ReplyDelete
  4. selamat ber'study-banding' mbak! ditunggu oleh2nya lhoo.. hihihi. have fun yaah! :D

    ReplyDelete
  5. deetha..wes tekan nang ngomah opo urong??? ojo lali ole2 nay yo...

    ReplyDelete
  6. salam...deetha, yg ini ada lg tak? mau dong :)

    ReplyDelete
  7. salam Deetha!!! cm bawa es mambo ni:)rindu sama deetha:) bila dapur mahu berasap ni?hehe

    ReplyDelete

terima kasih sudah memberikan komentar tanpa SPAM & tanpa SARA :)