aWaRd

Lontong Soto Ayam & Award from Kak Ina Hana

Monday, January 17, 2011,10 Comments

 Selamat hari Senin, selamat kembali beraktiftas :)
Saya masih di rumah menikmati hari-hari menjadi pengangguran semu. hehehe
Menu hari ini cukup lontong soto ayam saja ya, silahkan dinikmati :)

Oh ya, saya dapat Creative Blogger Award nih, dari mbakyu cantik di Jepun, Ina Hana.
Arigatou yo, mbakyu... hihihi



:: PENGERTIAN BERKENAAN AWARD INI ::

PENCILyang besar
Menunjukkan kesenian yang begitu peka terhadap blog anda dan mencerminkan sesuatu nilai penghasilan.

FILEM bergerak tanpa henti
Menunjukkan AWARD ini di FOWARD kepada bloggerist yang betul-betul layak menerima.

LOGO bulat berkelip-kelip
jika di perhatikan betul-betul, ia adalah manusia yang berkepalakan monitor komputer. ini membawa maksud anda adalah seorang yang begitu bijak menguasai dunia alam maya ke globalisasi.

Untuk maklum balas penerima AWARD ini, ikhlaskan hati untuk membuat entri/posting berkenaan AWARD ini dengan kreatif dan penuh estatik beserta FOWARD kepada 5 orang yang betul - betul layak menerima AWARD ini. anda juga boleh meletakkan AWARD ini di side bar atau dimana - mana yang bersesuaian. tinggalkan comment untuk ucapan manis anda.

Tugasan seterusnye....kena tag 5 orang... jika sudi la yer... tak buat takpe... tiada paksaan.. yang penting semuanya mmg kretipp...  ---> hihihi bahasanya copas dari mbak Inah, buat kawan-kawan Indonesian, silahkan buka kamus melayu, ya... hahaha
Oppsss.... kecuali uni Elly tuh, dia pasti dah mahir bahasa prokem negeri seberang...hahahah

1.  TaBong
2. Ayuk Elly
3. Neyna
4. Maknya Mina
5. Cik Gu Fara

You Might Also Like

10 comments:

  1. yoh, enak e nduk soto ayam ni... rasa nak hirup kuah tu... glupppp! telan air liur je.

    ReplyDelete
  2. enak banget soto ayamnya mba, jd ngiler nih :)

    ReplyDelete
  3. wahhh.. sedap ni.. lagi2 kalau pedas kan.. :) suka gak makan soto ayam.. :)

    ReplyDelete
  4. kak mas suka soto...nak semangkuk deetha cayang....

    ReplyDelete
  5. salam deetha..
    soto ni kan..menu no 1 akk makan klau kat mana2 restoran..klau x mkn nasi akak mkn soto je..
    tekak ku tekak wong jowo..haha..
    terima kasih deetha bg award tu kat akk..i really appreciate that!

    ReplyDelete
  6. salam deetha...nampak sedap sungguh * sdh cuba resepi suhun kicap deetha..sedap..tkasih resepnya :)

    ReplyDelete
  7. Wuaaaaa..... *nari guritong*, trimsong2 guruong... Tak jupuk sek yooo, segera tayang di biyoskop BCBW :D

    ReplyDelete
  8. whuahahahaha..iyeee..saye faham sefaham2nyeee...timekaseh ye deeth...
    jadi maknenye saye ni kretip layeee...tengkyuuuuu...mwah mwah!!

    ReplyDelete
  9. Salam Deetha,
    Aduh2, lama sudah tdk mkn sup gini, siap ada sup bonjot nya pasti nyaman...!

    ReplyDelete

terima kasih sudah memberikan komentar tanpa SPAM & tanpa SARA :)