Books

[Buku] Cita Rasa dari Seberang

Tuesday, November 02, 2010,8 Comments

Alhamdulillah, nambah lagi nih koleksi buku saya.
Saya ini memang termasuk penggila buku sejati. Kalau biasanya para wanita hobby-nya ke mall shopping pakaian & assesoris, kalau saya hobby-nya melancong ke toko buku belanja buku banyak2. hehehe
Haaa....2 minggu yang lalu saya dapat kiriman 3 buku resep masakan dari Mak Cik Manggis di Putrajaya Malaysia. Terima kasih banyak ya, mak cik sayang...  hehehe
Resep-resepnya akan segera dipraktekkan. Tunggu penayangannya di Mlebu Pawon  :)

You Might Also Like

8 comments:

  1. Salam deetha...
    wah dapat bungkusan resepi book lagi.. huhu.. lepas ni mesti banyak menu baru nak di cuba kan..
    selamat memasak la.. jangan lupa tunjuk kan pada kitorang ye.. :)

    ReplyDelete
  2. slm Deetha....apa khabar dik, wahh banyaknyer buku koleksi masakan....dah cuba jgn lupa kongsi resepinyer dong

    ReplyDelete
  3. salam deetha,
    wah bestnya dapat buku masakan, sama lah mcm akak suka tengok2 buku masakan dari beli baju..hehe

    ReplyDelete
  4. wadoooh mantaaff..tau gak itu chef hanilieza tetanggaku..100 meter dr rumah....

    ReplyDelete
  5. endang masak nduk.... arek delok resepine seng enak2 kui...wes masak nnti share kat sini ya.

    ReplyDelete
  6. aku juga suka belanja buku mbakk! :D apalagi buku resep.. nggak boleh kelamaan berhenti di lorong resep kalo ga bisa borong.. hihi. ditunggu yah sharing resep2nya, mbakk..

    ReplyDelete

terima kasih sudah memberikan komentar tanpa SPAM & tanpa SARA :)